Yesterday

Igår var jag och Elle tillsammans hemma hos lilla mej (: Vi åkte på loppis och köpte lite prylar (visar senare). Det var roligt, sen köpte vi en glass och en dricka och mös runt lite tillsammans. Sen åkte vi hem till mej och hoppa studsmatta och sen cyklade hon hem runt 8.

Sen var det eurovision och jag vart förvånad att Eric Saade kom på 3 plats! Men vinnarlåten sög i alla fall. De kunde inte sjunga ihop! De skulle vara Sverige eller Italien som van tycker jag (: Annars var Tyskland bra i år också.

Kommentarer
Postat av: alicia :D <3

heej ! fin blogg =)

Ja tycker också att aserbajian (stavning) sög! dom sjöng falskt, tycker iaf jag :P och ja trodde sverige int skulle vara såå bra i eurovision song contest men ja ville att vi skulle vinna fast ja gillar inte eric saade då mycket ... okej känner att ja skrev lite mycket så slutar nu ! :)

2011-05-28 @ 20:18:39
URL: http://mittlivsomalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0